Płatności / dostawy / zwroty

Płatności:

Za zakupiony towar w naszym sklepie mogą Państwo zapłacić następującymi formami:

  • Przelew na konto- po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zrealizujemy Twoje zamówienie.
    Dane do przelewów:
    VTrade Bartłomiej Wątroba
    ul.Generała Maczka 177,
    34-240 Jordanów
    Nest Bank S.A.
    PL 18187010452078103785150001
    EUR 58 1870 1045 2083 1037 8515 0001
     
  • Za pośrednictwem serwisu DotPay.pl mają Państwo możliwość dokonania płatności za zamówione towary na wiele różnych i wygodnych sposobów np. transakcji kartą płatniczą i e-przelewem. ​W przypadku transakcji kartą płatniczą następuje weryfikacja kodu CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2), który zapewnia większe bezpieczeństwo dokonywanych transakcji internetowych i ogranicza możliwość, że ktoś posłuży się Państwa kartą w sieci podczas dokonywania zakupów. Kod CVV2/CVC2 są to 3 lub 4 ostatnie cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej, na pasku, na którym znajduje się Państwa podpis. 
  • Płatność za pobraniem – zapłać gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Dostawy:

  • Każde zamówienie złożone w naszym sklepie traktujemy z należytą dbałością. Wszystkie przesyłki pakujemy dokładając wszelkich starań tak aby nie uległa ona uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.
  • Dostawy na terenie całego kraju realizowane są za pośrednictwem firm kurierskichDostawa towaru do Klienta odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 17:00.
  • Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie Dni Ustawowo Wolnych od Pracy.
  • Zamówienia, których dostarczenie wiązałoby się z wysyłką poza granice Polski będą realizowane tylko po indywidualnych ustaleniach z kontrahentem. Koszt przesyłki za granicę pokrywa Klient – zgodnie z obowiązującym cennikiem wybranego kuriera.

Zwroty: /dot. tylko konsumentów/

  • Jeżeli uznają Państwo, że zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań macie pełne prawo zwrotu do 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
  • Ważne aby produkt posiadał oryginalne metki i nie miał żadnych śladów użytkowania.
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Wymagane jest wypełnienie dokumentu oraz przesłanie go do Nas wraz z produktem oraz przesłanie informacji o zwrocie oraz wysyłce produktu na adres biuro@pufago.pl
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ( pakowanie, przesyłki, transport do naszego sklepu). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.